Програма Retail Expo 2025

30 жовтня

09.00 – 09.55
Реєстрація учасників, кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone

09.55 – 10.00
Вітальне слово від організаторів та титульного партнера Конгреса

HALL 1 BUSINESS STRATEGY & RESILIENCE
10.00 – 11.30 Дискусійна панель «Бізнес-стратегії та стійкість в умовах війни» За участі керівників та власників мереж та ТРЦ

  • Illustration

    МодераторкаМаріанна Самсонова, Співвласниця O!SOME та TEENS ONLY

  • Illustration

    Людмила Севрюк, Директорка БРОКАРД УКРАЇНА

  • Illustration

    Марія Назаренко, СЕО Будинок Іграшок

  • Illustration

    Роман Романчук, СЕО Multiplex Holding

  • Illustration

    Денис Овдієнко, CEO Pandora Україна

  • Illustration

    Денис Здоренко, СЕО КОЛО

  • Illustration

    Марта Труш, СЕО Auchan Україна

  • Illustration

    Юлія Щаслива, Генеральна директорка ТРЦ Respublika Park

  • Illustration

    Михайло Нечипорчук, Директор ТРЦ River Mall

Фокус:● Головні виклики для ритейлу у 2025 році● Кадрові проблеми та утримання людей в умовах війни● Інвестиційні пріоритети: інновації, нові формати, експансія● Ключові фактори розвитку та прибутковості бізнесу● Чутливий споживач: як працювати з новими очікуваннями?● Інструменти покращення клієнтського досвіду● Які тенденції спостерігаються у зміні площ магазинів останнім часом? Від чого це залежить найбільше — від категорії товарів, рівня орендних ставок чи змін у поведінці споживачів?● Які чинники сьогодні визначають успіх ритейлера — продукт, сервіс, цінова політика, клієнтський досвід у магазині, діджитал-інструменти чи інші фактори? Які ритейлери демонструють найкращу динаміку продажів на думку ТРЦ?

11.30 – 12.00
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone

HALL 1 BUSINESS STRATEGY & RESILIENCE
Секція «Антикризове управління та трансформація бізнесу під час війни»
Фокус:● Радикальні підходи до управління: як війна змінює традиційні моделі менеджменту та змушує бізнес мислити нестандартно● Трансформація бізнес-моделей: адаптація, перезапуск або повна перебудова операційних процесів● Нова стратегія управління розвитком: як зберегти існуючу мережу та одночасно закладати основу для майбутнього зростання● Лідерство у стресових умовах: швидкі рішення, робота з командою та формування культури відповідальності● Новий споживач і стратегія клієнтоорієнтованості: як змінюється поведінка покупців та що це означає для бізнес-стратегії

12.00 – 12.30
Стрімке зростання мережі та ставка на інновації: як перетворити виклики ринку на свої переваги

  • Illustration

    Віолета Титаренко, Директорка ЛЮКСОПТИКА

● Кадрові виклики та нестандартні рішення: дефіцит медичного персоналу, вплив закону про виїзд 18–22 річних● Розширення географії мережі: вихід у західні та центральні регіони, відкриття у невеликих містах● Мотивація персоналу та фокус на кількісних KPI● Інноваційні технології в оптиці як нові стандарти сервісу

12.40 – 13.10
Always ON: Торгівля без зупинок у складні часи

  • Illustration

    Станіслав Стояцький, Head of Brand Marketing Checkbox

● Як Checkbox реалізує стратегію Always ON, щоб бути надійним партнером для ритейлу● Як впровадити легкий контроль над усіма касами, навіть під час відключень світла та інтернету● Як спростити перехід на більш вигідні умови по касах, еквайрингу чи POS-терміналах

13.20 – 13.50
Сильний зв’язок — сильний бізнес: як технології формують нову еру ритейлу

  • Illustration

    Олександр Назарук, Керівник напрямку з продажу рішень в ритейлі Київстар

● Технологічне лідерство Київстар як фундамент для всіх нових продуктів і сервісів, які створюють цінність для бізнесу та суспільства● Реальний кейc із fashion-ритейлу: як аналітика Київстар допомогла компанії краще зрозуміти профіль покупців і розвинути нові канали продажів
 

14.00 – 14.30
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone

Секція «Відповідальний ритейл: люди та цінності»
14.30 – 15.00
AI, що шукає людей. Як автоматизація покращує процеси пошуку персоналу?

  • Illustration

    Максим Іваницький, Head of Communications Ready2Recruit & Jooble

● Що відбувається з ринком праці сьогодні?● Рівень дозвону, поведінка кандидатів та основні причини відмов● Вакансії 2025, які «забирають» людей і створюють дефіцит персоналу у рітейлі● Як новий AI-сервіс Ready2Recruit самостійно знаходить і відбирає кандидатів, готових до співбесіди

15.10 – 15.40
Люди для людей: як прості слова змінюють ритейл і суспільство

  • Illustration

    Анна Луганська, СМО VARUS

● Фотопроєкт «Люди для людей» — сила простих слів вдячності, що змінюють емоційний стан і культуру сервісу● За кожною роллю — особистість: як людяність робить ритейл ближчим до людей● Подорож виставки містами України: поширення ідеї взаємоповаги та підтримки● Досвід VARUS: як прості слова перетворюються на потужний соціальний сигнал

15.50 – 16.20
Еко-стандарти та відповідальний сервіс у рітейлі: як не втратити репутацію у 2025

  • Illustration

    Вадим Пастушенко, Директор з продажів INWHITE

  • Illustration

    Наталія Поплавська, Маркетолог INWHITE

● Використання ЕКО-технології = репутація бренду● Як ритейлу комунікувати про це споживачу● Сучасні ЕКО-практики необхідні для ритейлу● Як проходить перевірка для сертифікації

HALL 2DIGITAL TRANSFORMATION & AI
Секція «Діджиталізація як стратегія стійкості в умовах війни: практики провідних ритейлерів»
Фокус:● Як війна прискорила цифрову трансформацію бізнесу● Як діджиталізація впливає на клієнтський досвід: швидкість, персоналізація, зручність● Уроки від лідерів ринку: на що варто робити ставку у 2025–2026 роках● Інвестиції у хмарні сервіси, ERP та CRM як основа безпеки та ефективності● Автоматизація та self-service рішення: каси самообслуговування, швидка оплата, безкасові магазини● Впровадження ЕДО

12.00 – 12.30
Від гри до результату: як VARUS інтегрував гейміфікацію у мобільний додаток

  • Illustration

    Дмитро Воєвода, Head of Digital VARUS

● Перший український ритейлер, що переніс Play2Earn у щоденні покупки — кейс гри «Тапай сюди» у застосунку VARUS
● Гейміфікація як драйвер бізнесу: +100 тис. завантажень, утричі довший час користування, +40% товарообігу по цифровій картці
● Як ігрова механіка змінює клієнтський досвід та стає інструментом цифрової трансформації ритейлу

12.40 – 13.10
Як українському ecommerce використовувати ШІ для збільшення продажів

  • Illustration

    Віталій Кондратюк, Head of Retention Strategy Department eSputnik

● Як автоматизувати A/B-тестування та оптимізувати результати без ускладнення сценаріїв з блоком "Одне з багатьох"● Як предиктивна сегментація фокусує зусилля на клієнтах з високою ймовірністю покупки● Як впровадити ШІ-рекомендації на сайті, в застосунку та розсилках для підвищення конверсій

13.20 – 13.50
Як AI змінює digital-маркетинг: міфи і факти AEO, GEO та інших підходів

  • Illustration

    Максим Федорук, Head of SEO Фокстрот

● AI змінює SEO в AEO/GEO: вплив генеративного AI на ранжування пошуку● Фокстрот Mythbusters, або розвінчуємо міфи про AI-просування● Оцінка динаміки трафіку з AI на прикладі Фокстрот після впровадження AI-інструментів● Перспективи застосування AI для SEO: можливості генерації контенту, аналітики та автоматизації SEO-процесів

14.00 – 14.30
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone

Секція «ШІ у ритейлі: як штучний інтелект робить покупки комфортнішими»
Фокус:● Автоматизація обслуговування: розпізнавання товарів, каси самообслуговування, зниження черг● Персоналізація клієнтського досвіду завдяки AI та big data● Прогнозування попиту та оптимізація управління запасами● Розумні електронні цінники та динамічне ціноутворення● Діагностика, рекомендації, створення індивідуальних профілів клієнтів● AI-асистенти та чат-боти у підтримці клієнтів● Етичні виклики використання AI: прозорість, довіра, безпека даних

14.30 – 15.00
AI у новій реальності: етика, упередженість і безпека в епоху фейків

  • Illustration

    Олексій Петров, HRD АГРОМАТ

  • Illustration

    Ірина Гнутова, Співзасновниця Школа АІ та AI consult

● Нова реальність AI: алгоритми вже змінюють бізнес, суспільство й особисті рішення● Упередженість моделей: чому ШІ відтворює людські стереотипи● Ризики дискримінації: вплив AI на відбір, кредити, рекомендації, суди● Безпека даних: баланс між використанням і приватністю● Фейки й маніпуляції: deepfake та інформаційні вкиди● Етика AI: чи встигне суспільство створити правила?● Відповідальність бізнесу й держави: довіра через етичні кодекси й прозорі політики

15.10 – 15.40
Практичні кейси цифрової трансформації ритейлу через AI, відеоаналітику та автоматизацію

  • Illustration

    Олег Машков, CEO & Founder VERNA

● AI-аналіз розмов між продавцем і покупцем. Voxvizor — новий рівень контролю сервісу та оптимізації продажних скриптів● Voice Assist — єдина голосова платформа внутрішнього зв’язку для магазинів та складів● Shelfvizor — розумна система моніторингу полиць. Як знизити ризик out of stock і підвищити оборот● Оптимізація логістики з Smart Ramp для швидкого та зручного завантаження товарів● Відеоаналітика, що перетворює потоки покупців на зрозумілі бізнес-інсайти● Практичні кейси впровадження технологій у національних торгових мережах

15.50 – 16.20
Люди + AI: сервіс без компромісів – від клієнта до аналітики

  • Illustration

    Олександр Войналович, Директор департаменту R&D Аврора

● Асистент для клієнта – рекомендації для клієнта в реальному часі● Асистент для співробітника – зняття рутини, підказки, підтримка● Підрахунок і конверсія трафіку як AI бачить і рахує потік людей, допомагаючи бізнесу діяти швидше

HALL 3RETAIL EVOLUTION: GLOBAL & LOCAL
Секція «Формула ефективного магазину: навчання, комунікації, цінності»
Фокус:
● Комунікація з командою - як зробити працівників амбасадорами бренду компанії
● Баланс емпатії й результату: як поєднувати турботу про людину та досягнення бізнес-цілей
● Психологічна стійкість команди: як підтримувати співробітників, запобігати вигоранню та зберігати мотивацію
● Система навчання та адаптації співробітників торгових команд магазинів


12.00 – 12.30
Мотивація Перевершників: як підтримати команду навіть у стресі

  • Illustration

    Віталій Топчій, Керівник відділу тренінгів СІЛЬПО

  • Illustration

    Інна Фін, Керівниця відділу розробки програм навчання СІЛЬПО

● Як максимально запобігти вигоранню: вчасно помічати стрес і давати інструменти відновлення● Як підтримати Перевершників: через електронні курси про психологічну допомогу, емпатію та баланс● Як дати практику, а не тільки теорію: проводити тренінги й бізнес-ігри з реальними кейсами● Як зберегти й розпалити командний дух: організовувати мотиваційні заходи та активності● Як перетворити стрес на драйв: навчити колег відновлювати сили і підтримувати одне одного

12.40 – 13.10
Адаптивність навчання під реалії 2025

  • Illustration

    Ігор Будзик, HRBP Алло

  • Illustration

    Олена Андрєєва, Керівниця відділу навчання та оцінки Алло

● Виклики 2025 року, їх вплив на національні компанії та термінові зміни у системі навчання● Ти обираєш кандидата чи кандидат тебе? Як налаштувати адаптацію під цінності нового покоління● Як з програми навчання у 90 сторінок зробити зручний продукт в смартфоні та зацікавити сучасного кандидата. Динамічна адаптація HR процесів● Інноваційний marketplace сьогодні, як через навчання продати до смартфону електромобіль

13.20 – 13.50
Навчання під час трансформації

  • Illustration

    Тетяна Кашубович, Talent Development Lead METRO Україна

● Як залучити 2500 людей у зміни влучним планом комунікації та навчання● Як допомогти командам відмовитися від старих "звичних" підходів та опанувати нові ролі● Як розвивати нові компетенції, тим часом адаптуючи сильні навички під нові вимоги● Як такий підхід допомагає швидко сформувати спільне розуміння нової операційної моделі та прискорює адаптацію співробітників до нових ролей

14.00 – 14.30
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone

Секція «Нові формати магазинів: еволюція ритейлу»
Фокус:● Інноваційні формати магазинів як драйвер залучення клієнтів● Інвестиції у редизайн і модернізацію торгових точок● Гібридні простори: поєднання торгівлі, сервісів, розваг та відпочинку● Інтерактивні beauty- та lifestyle-зони у ритейлі● Формати майбутнього: від тематичних концептів до smart-магазинів

14.30 – 15.00
Грають всі: новий формат магазину іграшок без вікових обмежень

  • Illustration

    Сергій Прокопик, СОО БУДИНОК ІГРАШОК

● Еволюція формату: від традиційного дитячого магазину до простору гри для різних поколінь● Чому дорослі все частіше купують іграшки для себе та що ритейл може запропонувати● Як простір, де цікаво і дорослим, і дітям, змінює досвід покупця та формує довгострокову лояльність

15.10 – 15.40
Як з магазину для риболовлі створити Fashion проект з культовими брендами одягу

  • Illustration

    Сергій Татарчук, Співзасновник магазину OSTRIV

  • Illustration

    Ілля Мірошник, Співзасновник магазину OSTRIV

● Як продавати дорогий одяг на околиці● Як створити проект який об'єднує одяг Королеви Єлізавети, Елвіса Преслі і Джона Кеннеді● Як в одному просторі об'єднати одяг, іграшки, їжу, живі концерти та виставки мистецтва● Як масштабувати такі проекти

15.50 – 16.20
Майбутнє та конкурентоспроможність українського ритейлу

  • Illustration

    Микола Чумак, Співзасновник та CEO IDNT

Новий споживач, нові сервісні моделі, нові виклики
● Еволюція українських ритейл-концептів за останні три роки. Що нового?● Сценарії успіху флагманських концептів, які задають тренди всій індустрії● Розуміння нового клієнта та нових сценаріїв● Світові best practices, зростаючі тренди та українські реалії"

16.30 – 18.00
HALL 1Дискусійна панель «Відповідальний ритейл: люди та цінності» керівників роздрібних мереж та HR-директорів

  • Illustration

    МодераторкаКатерина Цибур, HRD NOVUS

  • Illustration

    Ольга Правда, HСD АВРОРА

  • Illustration

    Любов Українець, HRD Сільпо та Fozzy Group Логістика

  • Illustration

    Вікторія Закарчевна, HRD ТЕРИТОРІЯ МІНІМАЛЬНИХ ЦІН

  • Illustration

    Євгенія Кузьминська, HRD ОККО

  • Illustration

    Юлія Кузьменко, HRD АНЦ

  • Illustration

    Іван Чивкін, Виконавчий директор АНТОШКА

  • Illustration

    Олександр Сільченко, Операційний директор ЮВЕЛІРНИЙ ДІМ SOVA

Фокус:● Кадрові виклики воєнного часу: як ритейл працює з персоналом у кризових умовах● Психологічна стійкість та фізична безпека співробітників: практичні підходи й перевірений досвід● Збереження підтримки рівня лояльності до компанії через диверсифікацію методів впливу на різні категорії персоналу● Як адаптувати HR-ініціативи під різні ролі в компанії (офіс, магазини), не втрачаючи цілісності корпоративної культури?● Які інструменти впливу на залученість сьогодні працюють найефективніше і як оцінювати їхню результативність у різних групах співробітників?● Лідерство через цінності: формування культури турботи та довіри● Інклюзія в ритейлі: створення торговельних просторів, зручних і доступних для всіх категорій клієнтів

18.00 – 19.30
Вино, музика, нетворкінг в Expo Zone

31 жовтня

09.00 – 09.55
Реєстрація учасників, кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone

HALL 1 CUSTOMER EXPERIENCE & SALES POWER
10.00 – 10.30
Фокус-темаЯк українським компаніям масштабувати бізнес у Європі: готові рішення та стратегія росту

  • Illustration

    Костянтин Доронін, СЕО ISEI

● Європейський покупець інший, ніж ви очікуєте. Які особливості споживчої поведінки стають сюрпризом для українських брендів і як швидко адаптуватися без втрати своєї унікальності● Швидкий старт без втрати ДНК бренду. Які готові моделі запуску ми застосовуємо, щоб компанії могли відкрити перший магазин чи канал продажів у Європі вдвічі швидше● Три головні бар’єри для українських бізнесів у ЄС. Як їх подолати і перетворити на конкурентну перевагу● Команда та швидкість як драйвер зростання. Чому не достатньо просто мати продукт — потрібно вибудувати команду та процеси, які витримають масштаби ЄС● Можливості для експансії. У яких сегментах європейський ринок зараз найбільш відкритий для українських бізнесів і як використати цей шанс правильно

Секція «Customer Experience Management: Досвід як конкурентна перевага»
Фокус:● Клієнтоцентричні стратегії у ритейлі● Customer Experience у Європі та в Україні: чому різні очікування клієнтів потребують різних стратегій● Майбутнє рітейлу: як змінюється клієнтський досвід та сила продажів у новій економіці● Від бренду до Lovemark: створення емоційного зв’язку з клієнтом● Персоналізація клієнтського досвіду

10.30 – 11.00
Conversational Commerce: як ШІ змінює клієнтський досвід в retail?

  • Illustration

    Марія Цвид, Product Owner & Data Strategist Colobridge

● Що таке розмовна комерція (conversational commerce) і як змінюється спосіб взаємодії людей з онлайн-магазинами● Як AI-агент супроводжує клієнта всім шляхом покупки — від першого контакту до повторної взаємодії● Чим розумний AI-агент відрізняється від звичайного чат-бота● Як персоналізований діалог допомагає швидко знайти потрібні товари й надати якісний клієнтський досвід

11.00 – 11.30
Customer Experience у Європі та в Україні: чому різні очікування клієнтів потребують різних стратегій

  • Illustration

    Олена Цисар, Міжнародна експертка зі стратегічного розвитку CX, партнерка 4Service Group

● Однакові чи різні? Америка, Британія, Європа і Україна● Сервіс і досвід. Що це і як на них впливати● Чи можливий експорт СХ і за яких умов?● Моделі зрілості СХ (CX Maturity Model)● 5 кроків зрілості і успіху СХ в українському бізнесі

11.30 – 12.00
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone

12.00 – 12.30
NPS до стелі, а клієнти не приходять – що робити?

  • Illustration

    Олег Косс, Засновник агенції клієнтського досвіду Lanka.CX

● Від чого насправді залежить NPS в магазині і чому він не завжди відображає лояльність?● Клієнти – різні, і не всі схожі на вас● Як розкласти поведінку клієнтів на молекули?● Як скласти диференційований сервіс та вивести взаємодію з клієнтами на новий рівень?

12.30 – 13.00
Метрики оцінки досвіду клієнтів: іграшка для маркетологів чи бізнес‑показник?

  • Illustration

    Лідія Копитько, Керівниця напрямку дослідження та оцінки досвіду клієнтів EVA

● Навіть з ідеальними NPS чи CSAT клієнт може мовчки страждати — де справжній досвід?● Як короткі ad hoc-дослідження стають основою стратегії та змінюють сервіс● Дослідження на випередження — як ми будуємо запит разом із командою

13.00 – 13.30
Від зворотного зв’язку до дії: як побудувати бізнес-систему управління клієнтським досвідом

  • Illustration

    Микола Уманець, Head of Customer Experience Uklon

Як інсайти клієнтів трансформуються у стратегічні рішення, що впливають на продукт, культуру та зростання бізнесу
● Від даних до дії: чому клієнт стає драйвером рішень, а не лише джерелом статистики● Вихід за межі NPS: які метрики справді показують цінність досвіду клієнта● Як інтегрувати клієнтські інсайти у роботу кожного підрозділу компанії● Побудова процесу, у якому кожен зворотний зв’язок стає кроком до створення кращого користувацького досвіду

13.30 – 14.00
KPI в CX: як вимірювати те, що справді покращує сервіс і підтримує команду

  • Illustration

    Наталя Тоцька, Експертка з управління клієнтським досвідом Агенція TOTSKA CustomerVista Advising

● Наскільки стандартні CX-метрики дозволяють ефективно керувати сервісом● Яких даних бракує компаніям, щоб перетворити KPI на інструменти покращення клієнтського досвіду● Як визначити дієві KPI для управління якістю CX● Реальні приклади ілюзії контролю та зміни парадигми CX мислення

14.00 – 14.30
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone

Секція «Продажі у стресових умовах: як зберегти команду, підтримати клієнта та збільшити результати»
Фокус:● Комунікація зі стресовим клієнтом: як знаходити правильний підхід та уникати конфліктних ситуацій● Техніки зниження напруги: інструменти для побудови довіри та ефективної взаємодії● Інструменти збільшення середнього чеку: реальні кейси останніх років

14.30 – 15.00
Сучасні потреби українського онлайн-покупця: результати дослідження 2025

  • Illustration

    Ігор Воловий, CEO і co-founder Elit-Web

● Що зараз керує споживачем при виборі онлайн-магазину, власне дослідження Elit-Web● Яким критеріям має відповідати інтернет-магазин зараз, щоб зайняти передову позицію у своїй ніші● Приклади та практичні поради від спеціалістів Elit-Web

15.00 – 15.30
Від транзакції до стосунків: як e-com будує довіру

  • Illustration

    Ольга Румянцева, СМО MAUDAU

● Класичний ecom (покупки) VS ecom стосунків (відносини з гостем)● Інструменти побудови стосунків з гостем (гейміфікація, персоналізація, програма лояльності)● Як вимірювати стосунки і довіру (NPS, CSI, retention метрики)

15.30 – 16.00
Нова реальність ринку дитячих товарів: нестандартні способи залучення команд магазинів та покращення бізнес-процесів. Досвід мережі "Антошка"

  • Illustration

    Ганна Бебешко, Директорка з операцій та розвитку АНТОШКА

● Гейміфікація як спосіб зростання КРІ магазинів● «Приборкувач ручних знижок» та інші інструменти оптимізації бізнес-процесів● Фокус на швидкість для покращення досвіду клієнта в магазині"

16.00 – 16.30
Дорога трансформації: від дофаміну до цінності

  • Illustration

    Маріанна Самсонова, Співвласниця O!SOME та бренду доглядової косметики для підлітків TEENS ONLY

● Як зміна фокусу з «дешево і швидко» на «якісно і дорого» повертає компанію до зростання● Чому клієнти готові платити більше, ніж ми думаємо● Тестування гіпотез як рятівник бізнес моделі● 2026 рік свідомого споживання: як тренд «менше, але якісніше» змінює ритейл

16.30 – 17.00
Синергія емоцій і технологій в CX. Кейс COMFY

  • Illustration

    Олександра Пархоменко, Lead of business education COMFY

  • Illustration

    Альбіна Войтович, Deputy HRD COMFY

● Еволюція Customer Experience● Цифровізація як невідʼємна складова розвитку CX● Чому Human Touch — це суперсила бренду?● Як Employee Experience формує Customer Experience?

17.00 – 17.30
Ефективність бізнесу в умовах невизначеності: як залишатися емпатійним брендом і не втратити продажі

  • Illustration

    Анна Швед, Маркетинг-директорка MasterZoo

● Вчасні та адаптивні комунікації, які залучають улюбленців та їхніх петбатьків● Тренди покупок у зооритейлі, як неочікуваний асортимент дозволяє збільшити частку лояльних клієнтів● Івенти: доцільність формату й створення особливого досвіду, що збільшує LTV

17.30 – 19.00
Вино, нетворкінг в Expo Zone