09:00 – 10:00
Реєстрація учасників Retаil Expo 2024, кава та нетворкінг в Expo Zone
10:00 – 12:00
HАLL 1
CEO Talk: Сьогодення та майбутнє українського ритейлу: виклики та можливості в умовах війни. Дискусія керівників ритейл-компаній
Серед питань для обговорення: 1. Які ключові ініціативи реалізують ритейлери для підтримки ЗСУ та українців?2. Як ритейлерам вижити в умовах війни та кризи? Які стратегії управління ризиками найефективніші?3. Як кадрова криза руйнує ефективність ритейлу? Як мінімізувати вплив кадрового дефіциту?4. Які заходи безпеки для працівників і клієнтів впроваджують в ритейлі?5. У що зараз варто інвестувати, щоб залишатися конкурентоспроможними?6. Інфляція та валютні коливання: що допомагає зберігати цінову конкурентоспроможність?7. Підготовка до зими та роботи в умовах відключень електроенергії. 8. Як забезпечити стабільність постачань під час війни? Досвід подолання логістичних викликів9. Як змінюються формати українських магазинів та чому? Які формати будуть найбільш перспективними в 2025-2026 рр?10. Як змінювалися споживачі у 2024 році? Як адаптуватися до нових поведінкових трендів?
12.00 – 12.30
Кава та нетворкінг в Expo Zone
12.30 – 14.30
Секція «Перспективні проекти ритейл-ринку»
Секція демонструє історії ритейлерів, які, незважаючи на війну, започаткували та успішно розвивають свій бізнес в offline ритейлі, завойовуючи довіру споживачів. Також у секції будуть представлені проекти торговельної нерухомості, які, попри складні обставини, продовжують розвиватися і стають важливими платформами для запуску нових брендів. Ці проекти відіграють ключову роль у відновленні економіки та стимулюванні бізнес-активності в Україні, незважаючи на виклики, що постають перед країною.
14.30 – 15.00
Кава та нетворкінг в Expo Zone
15.00 – 17.00
Дискусійна панельАдаптивний маркетинг: як знаходити підхід до чутливого споживача
Серед питань для обговорення:
1. Яку функцію та роль виконує маркетинг у ритейл-компаніях під час війни?
2. Залишатися релевантними під час війни та економічної нестабільності: Які підходи можуть допомогти брендам підтримувати інтерес споживачів, коли лояльність до брендів суттєво знижується?
3. Як ритейл пристосовується до різних споживчих настроїв у регіонах? Чи відрізняється комунікація для прифронтових та тилових міст?
4. Емоційна та психологічна втома: Як правильно інтегрувати тему війни та зборів у маркетингові комунікації, не викликаючи додатковий стрес у споживачів? Як зберігати баланс між емпатією та ефективністю?
5. Як ритейлерам та брендам адаптувати свої маркетингові стратегії до скорочення часу, який споживачі проводять онлайн? (Згідно з опитуванням Kantar, 28% респондентів свідомо зменшують свою онлайн-активність. Основні причини: бажання уникнути негативу (39%), нестача часу (34%), перенасиченість рекламою (18%)).ʼ
6. Які соціальні ініціативи та благодійні проєкти виявилися найбільш ефективними?
7. Приклади успішних маркетингових кейсів.
17.00 – 18.00
Ігристе, нетворкінг в Expo Zone
12.30 – 14.30
Сучасний магазин: інновації, тренди та розумні технології, що трансформують український ритейл
Секція зосереджена на ключових інноваціях, трендах і трансформаціях, які змінюють формат сучасних магазинів та рухають український ритейл і сервіс вперед.
Теми, що будуть розкриті в рамках секції:1. Розумні технології, які оптимізують роботу магазинів і покращують клієнтський досвід.2. Використання штучного інтелекту, робототехніки та IoT (інтернет речей) у сучасних магазинах.3. Екологічні та соціальні тренди. Приклади екологічних та соціальних інновацій у ритейлі, які впроваджуються в Україні.4. Персоналізація покупок: Вплив Big Data і AI на клієнтський досвід. 5. Впровадження AR/VR в українському ритейлі: приклади та результати.6. Технологічні рішення для покращення логістики та управління запасами:- Як інновації в логістиці та управлінні ланцюгами постачання підвищують ефективність магазинів.- Вплив автоматизації та штучного інтелекту на управління запасами та прогнозування попиту.
14.30 – 15.00
Кава та нетворкінг в Expo Zone
15.00 – 17.00
Продовження секції «Сучасний магазин: інновації, тренди та розумні технології, що трансформують український ритейл»
17.00 – 18.00
Ігристе, нетворкінг в Expo Zone
12.30 – 14.30
Підвищення якості роботи та мотивації торгових команд: практичні рішення для роздрібних мереж
Доповідачі провідних компаній поділяться досвідом впровадження мотиваційних програм, підходів до навчання та розвитку персоналу, а також обговорять, як забезпечити стабільну якість обслуговування клієнтів в умовах постійних змін.
Теми, що будуть розкриті в рамках секції:
1. Як мотивувати торгові команди під час війни?
2. Стандарти обслуговування клієнтів у воєнний час: адаптація та впровадження нових підходів.
3. Навчання та розвиток персоналу в умовах постійних змін:
- Як ефективно організувати навчання для персоналу в умовах нестабільності.
- Роль цифрових інструментів у навчанні та розвитку торгових команд.
4. Управління продуктивністю: які інструменти допомагають? Як керівники можуть ефективно підтримувати та надихати свої команди?
5. Психологічна підтримка торгових команд: Чому це важливо? Інструменти підтримки ментального здоров'я та стрес-менеджменту.
14.30 – 15.00
Кава та нетворкінг в Expo Zone
15.00 – 17.00
Кейс-секція: Психологія покупок та інструменти збільшення продажів в магазині
Теми, що будуть розкриті в рамках секції:
1. Крос-продажі та апсейлінг: як збільшити середній чек покупця.
2. Персоналізовані підходи до клієнтів в місці продажу.
3. Реальні кейси мерчандайзингу, що впливають на рішення клієнта.
4. Досвід створення атмосфери, що спонукає до імпульсних покупок.
09:00 – 10:00
Реєстрація учасників Retаil Expo 2024, кава та нетворкінг в Expo Zone
10:00 – 12:00
HАLL 1
CEO Talk: «Виклики та можливості для ТРЦ у сучасних реаліях, результати 2024 року»
Дискусія керівників ТРЦ
Серед питань для обговорення:
1. Які ключові ініціативи реалізують ТРЦ для підтримки ЗСУ та українців?
2. Результати роботи у 2024 році:
- Які нові орендарі відкрилися? Як змінилася структура тенант-міксу? Яких орендарів стало більше і чому?
- Відвідуваність ТРЦ у 2024 році: які фактори найбільше впливали на трафік?
- Вплив мобілізації на продажі та відвідуваність.
- Які категорії орендарів демонструють найкращі результати та чому?
3. Забезпечення стабільної роботи ТРЦ:
- Як ТРЦ планують забезпечити безперебійну роботу взимку під час відключень світла?
- Досвід використання імпортної електроенергії: особливості, переваги, витрати для ТРЦ та орендарів.
4. Як повернення відомих міжнародних брендів вплинуло на ринок та відвідуваність ТРЦ? Чи стало це загрозою для локальних гравців? . Як керівники ТРЦ оцінюють роботу українських брендів у поточних умовах?
5. Які головні виклики постають у відносинах між орендарями та орендодавцями? Як вирішуються проблеми?
12.00 – 12.30
Кава та нетворкінг в Expo Zone
12.30 – 14.00
HАLL 1Споживач у воєнний час: Як настрої впливають на продажі та бізнес-стратегії
Доповіді від провідних аналітичних компаній та ритейлерів країни.
Теми, що будуть розкриті в рамках секції:1. Емоційний стан споживачів і його вплив на поведінку покупців:- Як стрес, невпевненість та зміна пріоритетів впливають на рішення щодо покупок.- Аналіз категорій товарів, попит на які зріс або зменшився у зв'язку з війною.2. Зміна структури споживчих витрат. 3. Цінова чутливість споживачів:- Як зміни в доходах та інфляція впливають на сприйняття ціни; - Стратегії ритейлерів щодо підтримання лояльності клієнтів через спеціальні пропозиції, знижки, акції.4. Порівняння поведінки покупців у різних регіонах України, включаючи прифронтові райони.5. Вплив патріотизму на споживання: підтримка локальних брендів та українських виробників.
14.00 – 14.30
Кава та нетворкінг в Expo Zone
14.30 – 16.30
HАLL 1TOP-обговорення "Кадровий дефіцит у ритейлі: виклики та стратегії подолання"
Серед питань для обговорення: 1. Яка наразі ситуація з потребою в персоналі в ритейлі? Які категорії персоналу є найбільш затребуваними? 2. Як дефіцит кваліфікованих кадрів впливає на операційну ефективність роздрібних компаній?3. Як війна та міграційні процеси змінили демографічну структуру ринку праці в ритейлі?4. Чи єдиним рішенням є рекрутинг? Які стратегії можуть бути ефективними для залучення та утримання кваліфікованих працівників?5. Як зменшити плинність кадрів та зберегти ключових працівників?6. Які програми підтримки та розвитку персоналу допомагають ритейлерам залишатися конкурентоспроможними?7. Які наразі існують очікування працівників щодо умов праці та соціальних гарантій?8. Як ритейл піклується про психологічний стан своїх співробітників?9. Співпраця з освітніми закладами для підготовки кваліфікованих кадрів
16.30 – 18.00
HАLL 1
Inspirational Section
Огляд найкращих українських та світових сервісів і форматів у ритейлі. Потенціал України у формуванні нових трендів у ритейлі та HoReCa: чому українці можуть навчити Європу?
Формат: міні доповіді та дискусії експертів
18.00 – 19.00
Ігристе, нетворкінг в Expo Zone