Програма Retail Expo 2024

30 жовтня

09:00 – 10:00
Реєстрація учасників Retаil Expo 2024, кава та нетворкінг в Expo Zone


10:00 – 12:00
HАLL 1

CEO Talk: Сьогодення та майбутнє українського ритейлу: виклики та можливості в умовах війни.
Дискусія керівників ритейл-компаній

  • Illustration

    МодераторАндрій Длігач, д.е.н., професор, засновник Advanter Group та міжнародної бізнес-спільноти Board

  • Illustration

    Олексій Зозуля, СEO Фокстрот

  • Illustration

    Костянтин Доронін, CEO ISEI

  • Illustration

    Тетяна Карлова, CEO INVOGUE FASHION GROUP

  • Illustration

    Денис Овдієнко, CEO Pandora Україна

  • Illustration

    Вікторія Зеленська, Директорка напрямку ексклюзивних концептів та розвитку Епіцентр

  • Illustration

    Юлія Томусяк, Співвласниця Famo, Pinky

Серед питань для обговорення:
1. Які ключові ініціативи реалізують ритейлери для підтримки ЗСУ та українців?
2. Як ритейлерам вижити в умовах війни та кризи? Які стратегії управління ризиками найефективніші?
3. Як кадрова криза руйнує ефективність ритейлу? Як мінімізувати вплив кадрового дефіциту?
4. Які заходи безпеки для працівників і клієнтів впроваджують в ритейлі?
5. У що зараз варто інвестувати, щоб залишатися конкурентоспроможними?
6. Інфляція та валютні коливання: що допомагає зберігати цінову конкурентоспроможність?
7. Підготовка до зими та роботи в умовах відключень електроенергії.
8. Як забезпечити стабільність постачань під час війни? Досвід подолання логістичних викликів
9. Як змінюються формати українських магазинів та чому? Які формати будуть найбільш перспективними в 2025-2026 рр?
10. Як змінювалися споживачі у 2024 році? Як адаптуватися до нових поведінкових трендів?



12.00 – 12.30
Кава та нетворкінг в Expo Zone

12.30 – 13.00
5 інструментів автоматизації, перевірених українським ритейлом: як заощадити понад 20 мільйонів грн

  • Illustration

    Костянтин Юрченко, Комерційний директор цифрових сервісів для бізнесу "Вчасно"

● Електронний контракт: від переговорів до полиці за 14 днів● Економія часу співробітників як інструмент боротьби з кадровим дефіцитом● Як пройти перевірку за 30 хвилин без штрафів● Як керувати 1000+ касами віддалено● Факторинг за 1 день: це можливо?● Коли стане електронна ТТН обовʼязковою? Як підготуватися?

13.00 – 14.30
Секція "Перспективні проєкти ритейл-ринку"

  • Illustration

    Вадим Савельєв, к.е.н., Директор з розвитку Click

  • Illustration

    Оксана Харькіна, Засновниця Garne

  • Illustration

    Олег Садовський, СЕО GEPUR

  • Illustration

    Наталія Яриш, Засновниця та CEO SVARGA

  • Illustration

    Антон Тіщенко, Керівник Мережа ювелірних послуг

Серед питань для обговорення:
1. Як виникла ідея запуску ритейл-мережі, і що стало ключовим поштовхом для відкриття торгових точок? Чому було вирішено розвивати мережу офлайн саме під час війни?
2. Які основні виклики та труднощі виникають в операційному управлінні магазином чи мережею? Як долаються ці проблеми?
3. З якими складнощами стикаєтеся при розширенні мережі та відкритті нових точок? Які методи допомагають успішно їх подолати?
4. Які унікальні стратегії або підходи використовуються для завоювання довіри споживачів на нестабільному ринку воюючої країни? Які інновації в обслуговуванні або асортименті допомагають мережі виділятися серед конкурентів?
5. Як оцінюються перспективи для нових ритейл-мереж в офлайн-сегменті після завершення війни?



14.30 – 15.00
Кава та нетворкінг в Expo Zone


15.00 – 17.00
Дискусійна панель "Адаптивний маркетинг: як знаходити підхід до чутливого споживача"

  • Illustration

    МодераторНаталія Хомік, Директорка з маркетингу Територія мінімальних цін

  • Illustration

    Інна Морозова, Директорка з маркетингу Arricano Real Estate (Україна)

  • Illustration

    Ганна Коваль, Комерційна директорка Sova Jewelry

  • Illustration

    Зоряна Солтан, Директорка департаменту маркетингу ТРЦ Respublika Park

  • Illustration

    Анна Луганська, СМО VARUS

  • Illustration

    Катерина Жураківська, Маркетинг директорка БФК GULLIVER

  • Illustration

    Генадій Карлінський, Директор з маркетингу WOG

  • Illustration

    Анна Карпіна, Head of Ecommerce PUMA Ukraine

Серед питань для обговорення: 1. Яку функцію та роль виконує маркетинг у ритейл-компаніях під час війни?2. Залишатися релевантними під час війни та економічної нестабільності: Які підходи можуть допомогти брендам підтримувати інтерес споживачів, коли лояльність до брендів суттєво знижується? 3. Як ритейл пристосовується до різних споживчих настроїв у регіонах? Чи відрізняється комунікація для прифронтових та тилових міст? 4. Емоційна та психологічна втома: Як правильно інтегрувати тему війни та зборів у маркетингові комунікації, не викликаючи додатковий стрес у споживачів? Як зберігати баланс між емпатією та ефективністю? 5. Як ритейлерам та брендам адаптувати свої маркетингові стратегії до скорочення часу, який споживачі проводять онлайн? (Згідно з опитуванням Kantar, 28% респондентів свідомо зменшують свою онлайн-активність. Основні причини: бажання уникнути негативу (39%), нестача часу (34%), перенасиченість рекламою (18%))6. Які соціальні ініціативи та благодійні проєкти виявилися найбільш ефективними? 7. Приклади успішних маркетингових кейсів


17.00 – 18.00
Ігристе, нетворкінг в Expo Zone

Секція "Сучасний магазин: інновації, тренди та розумні технології, що трансформують український ритейл"


12.30 – 13.00
Впровадження Face ID у бізнес-процеси: переваги та виклики технологій ідентифікації

  • Illustration

    Анна Самарська, Директор з маркетингу Pizza Day

● Як вплинуло використання технології Face ID на шлях клієнта у Pizza Day: результати тестування по піцеріях в різних містах● Етика та конфіденційність: як отримували згоду клієнтів та як домовлялися з персоналом ● Від впровадження до розширення опцій: що далі

13.00 – 13.30
Платіжні рішення, які використовують українські ритейлери у 2024 році

  • Illustration

    Ігор Фомічов, заступник директора та керівник напряму інтернет-еквайрингу EasyPay

● Які платіжні рішення вже використовують українські ритейлери у 2024 році офлайн? ● Які платіжні рішення використовують українські ритейлери у 2024 році онлайн?

13.30 – 14.00
Подвійна сила ШІ в маркетингу: прогнозуючі та генеративні моделі

  • Illustration

    Олег Лєсов, Chief Product Officer eSputnik

● Як предиктивний та генеративний ШІ підсилюють маркетинг і збільшують продажі● Яких результатів можна досягти з персоналізацією в ecommerce● Автоматизація створення контенту для email та мобільних кампаній з ШІ● Предиктивна сегментація: як підвищити продажі та знизити витрати на розсилки● Як новітні трансформерні моделі покращують ефективність товарних рекомендацій



14.00 – 14.30
Шопінг без черг: міф чи реальність. Кейс VARUS

  • Illustration

    Дмитро Воєвода, Head of Digital VARUS

● Чи дійсно клієнтам потрібні швидкі покупки● Ідея та реалізація Scan&Go: як це відбувалось у мережі VARUS● Оновлення та Масштабування сервісу Scan&Go● Перспективи розвитку сервсів швидких покупок в Україні



14.30 – 15.00
Кава та нетворкінг в Expo Zone


15.00 – 15.35
Ритейл у ритмі ракун-ролу: каси, які збільшують касу

  • Illustration

    Андрій Сухов, Співзасновник Checkbox, Dubidoc, Navkolo

● Як Checkbox дозволяє ритейлеру заощадити 10 млн. грн● Нас не зупинити: безперебійна робота під час блекаутів● Ви не знали, що каси можуть ТАКЕ: кейс● Як працювати з касами безкоштовно, хоч 7 років● Неможливе можливо: анонс нових продуктів Checkbox



15.40 – 16.15

Перетворюємо дані в дію: можливості та кейси для ритейлу від WhiteDoc

  • Illustration

    Андрій Пащенко, Business development manager WhiteDoc

● Як знизити витрати на обслуговування бізнес-процесів за допомогою автоматизації: ключові можливості та дієві інструменти
● Як якісні дані змінюють підхід до прийняття рішень у ритейлі: аналітика та успішні кейси
● Автоматизація бізнес-процесів під час роботи з даними: як це підвищує ефективність у продажах, закупівлях та HR



16.20 – 16.55
Формат "Відкритої кухні" у сучасних магазинах техніки - як це працює

  • Illustration

    Альона Дураєва, Директорка з персоналу TELEMART.UA

● Унікальна збірка ПК у форматі "відкритої кухні"● Сучасний магазин техніки - створюємо індивідуальну цінність для клієнта● Особливості trade-in товару: переваги та недоліки


17.00 – 18.00
Ігристе, нетворкінг в Expo Zone

Секція "Підвищення якості роботи та мотивації торгових команд: практичні рішення для роздрібних мереж"


12.30 – 13.10
Між правилами та унікальністю: стандартне обслуговування чи персональний підхід? Кейс EVA

  • Illustration

    Ірина Науменко, Керівниця центру розвитку та навчання EVA

Історія пошуку балансу між жорсткими стандартами та їх відсутністю:● Як створити унікальний персоналізований сервіс, який захоплює клієнтів?● Як не втратити контроль та можливість масштабування?● Як підтримувати яскравість особистого проявлення персоналу?● Як впровадити дієву систему навчання в магазинах нового формату?● Як піти в невідоме, коли все і так працює?



13.10 – 13.50
Діджитальні рішення для навчання команди продажів

  • Illustration

    Анна Толмачова, Директорка з персоналу METRO Україна

● Які діджитальні інструменти, технології та формати використовує METRO Ukraine для навчання● Як вдалося зацікавити команду і навчити ефективно користуватися sеlf-paced продуктами● Як будується якісний досвід співробітника у діджитальному навчанні



13.50 – 14.30
Як зробити навчання захопливим і ефективним в умовах постійних змін. Кейс Фокстрот

  • Illustration

    Олександр Казельський, Начальник відділу навчання та розвитку персоналу ФОКСТРОТ

● Про особливості навчання та розвиток персоналу під час війни● Трансформація підходів: як пов’язані між собою такі елементи як змагання, мотивація і залученість● Роль додаткового навчання у загальному результаті роботи компанії● Успішні кейси впровадження гейміфікованого навчання ● Про гейміфікацію і мотивацію



14.30 – 15.00
Кава та нетворкінг в Expo Zone


Кейс-секція "Психологія покупок та інструменти збільшення продажів в магазині"


15.00 – 15.35
Оцінка торгового персоналу в ритейлі: компетенції vs хардові навички

  • Illustration

    Віталій Топчій, Керівник відділу тренінгів Сільпо

  • Illustration

    Ольга Войтенко, Cтарший менеджер проектів Напрям оцінки та розвитку талантів Сільпо

● Виклики для класичного процесу оцінки діяльності в ритейлі● Як оцінити компетенції та роботу працівників у рітейлі● Оцінка діяльності працівників у мобільному додатку. Міф чи реальність?



15.40 – 16.15
Чекаут в інтернет-магазинах: як оптимізувати процес оформлення замовлення і покращити досвід клієнтів

  • Illustration

    Едуард Бондаренко, Керівник відділу продажів monobank

● Чому процес оплати критично важливий для збільшення конверсій в інтернет-магазинах● Інструмент оптимізації чекауту, який мінімізує покинуті кошики та покращує клієнтський досвід● Як оптимізація чекауту впливає на зростання продажів та прибутку



16.20 – 16.55
МИЗАТЕБЕ, або як перестати продавати і почати допомагати купувати

  • Illustration

    Альбіна Войтович, Head of Learning and Development COMFY

● Еволюція клієнтських очікувань. Від Продукту до Цінності● Культура обслуговування в COMFY● Переосмислення 2022. Чи змінився клієнт? ● Індивідуальний підхід, як запорука конкурентоспроможності та максимізації продажів


17.00 – 18.00

Ігристе, нетворкінг в Expo Zone

31 жовтня

09:00 – 10:00
Реєстрація учасників Retаil Expo 2024, кава та нетворкінг в Expo Zone


10:00 – 12:00
CEO Talk: "Виклики та можливості для ТРЦ у сучасних реаліях, результати 2024 року". Дискусія керівників ТРЦ

  • Illustration

    Партнер секції

  • Illustration

    МодераторАртем Шлапак, Керівник Malls Club Україна

  • Illustration

    Юлія Щаслива, Генеральна директорка ТРЦ Respublika Park

  • Illustration

    Дмитро Лашин, Генеральний директор ТРЦ Lavina Mall, Операційний директор ТРЦ Вlockbuster Mall

  • Illustration

    Ірина Круппа, Генеральна директорка БФК GULLIVER

  • Illustration

    Михайло Нечипорчук, Директор ТРЦ River Mall

  • Illustration

    Наталя Антоненко, СЕО Порт Сіті Груп

  • Illustration

    Михайло Ібрагімов, Генеральний директор ТРЦ Подоляни

Серед питань для обговорення: 1. Які ключові ініціативи реалізують ТРЦ для підтримки ЗСУ та українців?2. Результати роботи у 2024 році:- Які нові орендарі відкрилися? Як змінилася структура тенант-міксу? Яких орендарів стало більше і чому?- Відвідуваність ТРЦ у 2024 році: які фактори найбільше впливали на трафік?- Вплив мобілізації на продажі та відвідуваність.- Які категорії орендарів демонструють найкращі результати та чому? 3. Забезпечення стабільної роботи ТРЦ:- Як ТРЦ планують забезпечити безперебійну роботу взимку під час відключень світла?- Досвід використання імпортної електроенергії: особливості, переваги, витрати для ТРЦ та орендарів.4. Як повернення відомих міжнародних брендів вплинуло на ринок та відвідуваність ТРЦ? Чи стало це загрозою для локальних гравців? Як керівники ТРЦ оцінюють роботу українських брендів у поточних умовах?5. Які головні виклики постають у відносинах між орендарями та орендодавцями? Як вирішуються проблеми?


12.00 – 12.30
Кава та нетворкінг в Expo Zone



Секція "Споживач у воєнний час: Як настрої впливають на продажі та бізнес-стратегії"


12.30 – 13.00
Сегментація користувачів акційних пропозицій: хто вони і що для них важливо?

  • Illustration

    Сергій Бача, Head of digital sales Blix Ukraine

  • Illustration

    Кирило Єжов, Директор з розвитку бізнесу KANTAR Україна

● Чи важливі акції та знижки для покупців і чому● Як часто покупці орієнтуються на знижки і як знижки впливають на покупки● Які є сегменти користувачів знижками / акційними пропозиціями та каталогами● Як покупці дізнаються про акції та знижки?



13.00 – 13.30
Споживання в умовах тривалої невизначеності: як передбачувати потреби та впливати на кошик

  • Illustration

    Катерина Черних, Директорка з розвитку бренду AUCHAN

● Поведінка споживання: як бути вчасним та бажаним● Споживчий кошик: між вимушеністю та прагненням «кращого життя»● Формула вигоди: що працює на практиці та чому виграють гіпермаркети



13.30 – 14.00
Як продавати сумному і маловмотивованому споживачу?

  • Illustration

    Катерина Ільченко, Засновниця Нейромаркетингова агенція Neuro-knowledge

● Нейромаркетингові інсайти на базі нейромаркетингових досліджень● Динаміка емоційних станів та мотиваційних процесів сучасного українця● Головні тренди, які допоможуть розвивати бізнес у теперішній час



14.00 – 14.30
Кава та нетворкінг в Expo Zone


14.30 – 15.00
Ринок диктує нові правила: чому традиційні методи пошуку кандидатів більше не працюють!

  • Illustration

    Максим Іваницький, Head of Communications Ready2Recruit & Jooble

● Як кадровий дефіцит посилює конкуренцію, змушуючи змінювати стратегії найму?● “Холодний дзвінок” помирає: традиційний зв'язок більше не працює? Нові, ефективні інструменти для залучення уваги● Закриття вакансії "на вчора"? Сучасні інструменти рекрутингу



15.00 – 16.30
TOP-обговорення "Кадровий дефіцит у ритейлі: виклики та стратегії подолання"

  • Illustration

    МодераторМаксим Іваницький, Head of Communications Ready2Recruit & Jooble

  • Illustration

    Лариса Брувер, Директорка з персоналу ГК АЛЛО

  • Illustration

    Ганна Приходченко, Head of Recruiting АВРОРА

  • Illustration

    Марина Калюжна, HRD SUZIRIA GROUP

  • Illustration

    Микола Кабатов, HRD АТБ-Маркет

  • Illustration

    Олена Марінко, HRD JYSK Ukraine

  • Illustration

    Тетяна Пейчева, Head of People & Organization PUMA Ukraine

  • Illustration

    Анатолій Мазаракі, д.е.н., професор, ректор Державний торговельно-економічний університет

Серед питань для обговорення: 1. Яка наразі ситуація з потребою в персоналі в ритейлі? Які категорії персоналу є найбільш затребуваними? 2. Як дефіцит кваліфікованих кадрів впливає на операційну ефективність роздрібних компаній?3. Як війна та міграційні процеси змінили демографічну структуру ринку праці в ритейлі?4. Чи єдиним рішенням є рекрутинг? Які стратегії можуть бути ефективними для залучення та утримання кваліфікованих працівників?5. Як зменшити плинність кадрів та зберегти ключових працівників?6. Які програми підтримки та розвитку персоналу допомагають ритейлерам залишатися конкурентоспроможними?7. Які наразі існують очікування працівників щодо умов праці та соціальних гарантій?8. Як ритейл піклується про психологічний стан своїх співробітників?9. Співпраця з освітніми закладами для підготовки кваліфікованих кадрів



16.30 – 18.00
Inspirational SectionОгляд найкращих українських та світових сервісів і форматів у ритейлі. Потенціал України у формуванні нових трендів у ритейлі та HoReCa: чому українці можуть навчити Європу?


Український ритейл слідує світовим трендам чи створює власні

  • Illustration

    МодераторМикола Чумак, Співзасновник IDNT

● Які світові тренди є релевантними та впливають на розвиток ритейлу в Україні● Які тренди формуються в Україні та дозволять галузі розвиватися у найближчому майбутньому

Сервісний підхід як ключ до успіху

  • Illustration

    Василина Петлицька, Директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY

● Ідея першого концепт стору EVA BEAUTY ● Сервіс у кожній товарній категорії ● Унікальне обладнання та шлях його розробки ● Перші успішні результати проєкту

EVOKE 2.0 - нова концепція, як основа зміни сприйняття бренда

  • Illustration

    Яна Маслак, Комерційна директорка Pandora Україна

● Від ідеї до реалізації. Історія створення нової концепції● Як концепція магазину допомагає в досягненні цілі стати «довершеним ювелірним домом»● Сustomer journey та перші результати запуску

Розвиток ресторанного бізнесу України в умовах війни: зміни та тренди

  • Illustration

    Ольга Насонова, ресторанний експерт, директор Аналітичний центр Ресторани України

● Актуальні ресторанні формати в 2022-2024 роках● Зміна вподобань ресторанної аудиторії, причини та наслідки● Перспективи розвитку ресторанних форматів. Що буде відкриватись та чому


18.00 – 19.00
Нетворкінг в Expo Zone