Програма Retail Expo 2025

30 жовтня

09:00 – 09:55
Реєстрація учасників, кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone


9.55 – 10.00
Відкриття Конгресу


HALL 1 BUSINESS STRATEGY & RESILIENCE
10.00 – 11.30 Дискусійна панель «Бізнес-стратегії та стійкість в умовах війни» За участі керівників та власників мереж

Фокус:● Головні виклики для ритейлу у 2025 році● Кадрові проблеми та утримання людей в умовах війни● Психологічна стійкість команди: роль HR-ініціатив та лідерства● Інвестиційні пріоритети: інновації, нові формати, експансія● Ключові фактори розвитку та прибутковості бізнесу● Чутливий споживач: як працювати з новими очікуваннями?● Інструменти покращення клієнтського досвіду


11.30 – 12.00
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone

HALL 1 BUSINESS STRATEGY & RESILIENCE
12.00 – 14.00
Секція «Антикризове управління та трансформація бізнесу під час війни»
Фокус:● Радикальні підходи до управління: як війна змінює традиційні моделі менеджменту та змушує бізнес мислити нестандартно● Трансформація бізнес-моделей: адаптація, перезапуск або повна перебудова операційних процесів● Нова стратегія управління розвитком: як зберегти існуючу мережу та одночасно закладати основу для майбутнього зростання● Лідерство у стресових умовах: швидкі рішення, робота з командою та формування культури відповідальності● Новий споживач і стратегія клієнтоорієнтованості: як змінюється поведінка покупців та що це означає для бізнес-стратегії


14.00 – 15.00
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone


Секція «Відповідальний ритейл: люди та цінності»


15.00 – 16.10
Виступи в рамках секції «Відповідальний ритейл: люди та цінності»


16.20 – 17.30
Дискусія керівників роздрібних мереж та HR-директорів
Фокус:● Кадрові виклики воєнного часу: як ритейл працює з персоналом у кризових умовах● Психологічна стійкість та фізична безпека співробітників: практичні підходи й перевірений досвід● Адаптація ветеранів у бізнесі: як уникати помилок● Інклюзія в ритейлі: створення торговельних просторів, зручних і доступних для всіх категорій клієнтів● Лідерство через цінності: формування культури турботи та довіри● Еко-стандарти та відповідальний сервіс у ритейлі: як зберегти репутацію у 2025 році



17.30 – 19.00
Вино, музика, нетворкінг в Expo Zone

HALL 2DIGITAL TRANSFORMATION & AI
12.00 – 14.00
Секція «Діджиталізація як стратегія стійкості в умовах війни: практики провідних ритейлерів»
Фокус:● Як війна прискорила цифрову трансформацію бізнесу● Як діджиталізація впливає на клієнтський досвід: швидкість, персоналізація, зручність● Уроки від лідерів ринку: на що варто робити ставку у 2025–2026 роках● Інвестиції у хмарні сервіси, ERP та CRM як основа безпеки та ефективності● Автоматизація та self-service рішення: каси самообслуговування, швидка оплата, безкасові магазини● Впровадження ЕДО


14.00 – 15.00
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone


15.00 – 17.30
Секція «ШІ у ритейлі: як штучний інтелект робить покупки комфортнішими»
Фокус:● Автоматизація обслуговування: розпізнавання товарів, каси самообслуговування, зниження черг● Персоналізація клієнтського досвіду завдяки AI та big data● Прогнозування попиту та оптимізація управління запасами● Розумні електронні цінники та динамічне ціноутворення● Діагностика, рекомендації, створення індивідуальних профілів клієнтів● AI-асистенти та чат-боти у підтримці клієнтів● Етичні виклики використання AI: прозорість, довіра, безпека даних


17.30 – 19.00
Вино, музика, нетворкінг в Expo Zone

HALL 3RETAIL EVOLUTION: GLOBAL & LOCAL
12.00 – 14.00
Секція «Український бізнес за кордоном: стратегії та уроки масштабування»
Фокус:● Реальні кейси виходу: як українські ритейлери відкривали бізнес у Європі та світі● Ключові бар’єри та як їх долати: регуляторні вимоги, культурні відмінності, конкуренція● Адаптація форматів та продуктів: що змінили українські компанії, щоб стати успішними на нових ринках● Маркетинг і бренд: як будувати довіру серед іноземних споживачів● Роль команди: управління локальними та міжнародними кадрами● Фінансові та інвестиційні рішення: як компанії забезпечували ресурс для експансії● Уроки для інших бізнесів: що варто врахувати тим, хто планує вихід сьогодні


14.00 – 15.00
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone


15.00 – 17.30
Секція «Нові формати магазинів: еволюція ритейлу»
Фокус:● Інноваційні формати магазинів як драйвер залучення клієнтів● Інвестиції у редизайн і модернізацію торгових точок● Гібридні простори: поєднання торгівлі, сервісів, розваг та відпочинку● Інтерактивні beauty- та lifestyle-зони у ритейлі● Формати майбутнього: від тематичних концептів до smart-магазинів


17.30 – 19.00
Вино, музика, нетворкінг в Expo Zone

31 жовтня

09:00 – 09:55
Реєстрація учасників, кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone


HALL 1 CUSTOMER EXPERIENCE & SALES POWER
10.00 – 10.30
Спеціальне інтерв’ю з лідером ринкуЛідерство у часи турбулентності: як цінності формують майбутнє рітейлу та клієнтського досвіду


10.30 – 11.30
Секція: «Customer Experience Management: Досвід як конкурентна перевага»
Фокус:● Клієнтоцентричні стратегії у ритейлі● Customer Experience у Європі та в Україні: чому різні очікування клієнтів потребують різних стратегій● Майбутнє рітейлу: як змінюється клієнтський досвід та сила продажів у новій економіці● Від бренду до Lovemark: створення емоційного зв’язку з клієнтом● Персоналізація клієнтського досвіду


11.30 – 12.00
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone


12.00 – 14.00
Секція: «Customer Experience Management: Досвід як конкурентна перевага»
Фокус:● Крос-галузеві кейси клієнтоорієнтованості● Метрики та практики вимірювання задоволеності клієнтів● Сила продавця в епоху технологій: чи залишиться human touch вирішальним фактором● Від транзакцій до відносин: як будувати довіру й лояльність у часи надконкуренції● Мультисенсорний маркетинг та інновації у взаємодії з покупцем


14.00 – 15.00
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone


15.00 – 17.30
Секція «Продажі у стресових умовах: як зберегти команду, підтримати клієнта та збільшити результати»
Фокус:● Комунікація зі стресовим клієнтом: як знаходити правильний підхід та уникати конфліктних ситуацій● Техніки зниження напруги: інструменти для побудови довіри та ефективної взаємодії● Баланс емпатії й результату: як поєднувати турботу про людину та досягнення бізнес-цілей● Подвійний стрес: що робити, коли емоційно виснажені і клієнт, і продавець● Психологічна стійкість команди: як підтримувати співробітників, запобігати вигоранню та зберігати мотивацію ● Система навчання та адаптації співробітників торгових команд магазинів ● Інструменти збільшення середнього чеку: реальні кейси останніх років


17.30 – 19.00
Вино, нетворкінг в Expo Zone