09.00 – 09.55
Реєстрація учасників, кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone
09.55 – 10.00
Вітальне слово від організаторів та титульного партнера Конгреса
HALL 1 BUSINESS STRATEGY & RESILIENCE
10.00 – 11.30 Дискусійна панель «Бізнес-стратегії та стійкість в умовах війни» За участі керівників та власників мереж та ТРЦ
МодераторкаМаріанна Самсонова, Співвласниця O!SOME та TEENS ONLY
Людмила Севрюк, Директорка БРОКАРД УКРАЇНА
Марія Назаренко, СЕО Будинок Іграшок
Роман Романчук, СЕО Multiplex Holding
Денис Овдієнко, CEO Pandora Україна
Денис Здоренко, СЕО КОЛО
Марта Труш, СЕО Auchan Україна
Юлія Щаслива, Генеральна директорка ТРЦ Respublika Park
Михайло Нечипорчук, Директор ТРЦ River Mall
Фокус:● Головні виклики для ритейлу у 2025 році● Кадрові проблеми та утримання людей в умовах війни● Інвестиційні пріоритети: інновації, нові формати, експансія● Ключові фактори розвитку та прибутковості бізнесу● Чутливий споживач: як працювати з новими очікуваннями?● Інструменти покращення клієнтського досвіду● Які тенденції спостерігаються у зміні площ магазинів останнім часом? Від чого це залежить найбільше — від категорії товарів, рівня орендних ставок чи змін у поведінці споживачів?● Які чинники сьогодні визначають успіх ритейлера — продукт, сервіс, цінова політика, клієнтський досвід у магазині, діджитал-інструменти чи інші фактори? Які ритейлери демонструють найкращу динаміку продажів на думку ТРЦ?
11.30 – 12.00
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone
HALL 1 BUSINESS STRATEGY & RESILIENCE
Секція «Антикризове управління та трансформація бізнесу під час війни»
Фокус:● Радикальні підходи до управління: як війна змінює традиційні моделі менеджменту та змушує бізнес мислити нестандартно● Трансформація бізнес-моделей: адаптація, перезапуск або повна перебудова операційних процесів● Нова стратегія управління розвитком: як зберегти існуючу мережу та одночасно закладати основу для майбутнього зростання● Лідерство у стресових умовах: швидкі рішення, робота з командою та формування культури відповідальності● Новий споживач і стратегія клієнтоорієнтованості: як змінюється поведінка покупців та що це означає для бізнес-стратегії
12.00 – 12.30
Стрімке зростання мережі та ставка на інновації: як перетворити виклики ринку на свої переваги
Віолета Титаренко, Директорка ЛЮКСОПТИКА
● Кадрові виклики та нестандартні рішення: дефіцит медичного персоналу, вплив закону про виїзд 18–22 річних● Розширення географії мережі: вихід у західні та центральні регіони, відкриття у невеликих містах● Мотивація персоналу та фокус на кількісних KPI● Інноваційні технології в оптиці як нові стандарти сервісу
12.40 – 13.10
Always ON: Торгівля без зупинок у складні часи
Станіслав Стояцький, Head of Brand Marketing Checkbox
● Як Checkbox реалізує стратегію Always ON, щоб бути надійним партнером для ритейлу● Як впровадити легкий контроль над усіма касами, навіть під час відключень світла та інтернету● Як спростити перехід на більш вигідні умови по касах, еквайрингу чи POS-терміналах
13.20 – 13.50
Сильний зв’язок — сильний бізнес: як технології формують нову еру ритейлу
Олександр Назарук, Керівник напрямку з продажу рішень в ритейлі Київстар
● Технологічне лідерство Київстар як фундамент для всіх нових продуктів і сервісів, які створюють цінність для бізнесу та суспільства● Реальний кейc із fashion-ритейлу: як аналітика Київстар допомогла компанії краще зрозуміти профіль покупців і розвинути нові канали продажів
14.00 – 14.30
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone
Секція «Відповідальний ритейл: люди та цінності»
14.30 – 15.00
AI, що шукає людей. Як автоматизація покращує процеси пошуку персоналу?
Максим Іваницький, Head of Communications Ready2Recruit & Jooble
● Що відбувається з ринком праці сьогодні?● Рівень дозвону, поведінка кандидатів та основні причини відмов● Вакансії 2025, які «забирають» людей і створюють дефіцит персоналу у рітейлі● Як новий AI-сервіс Ready2Recruit самостійно знаходить і відбирає кандидатів, готових до співбесіди
15.10 – 15.40
Люди для людей: як прості слова змінюють ритейл і суспільство
Анна Луганська, СМО VARUS
● Фотопроєкт «Люди для людей» — сила простих слів вдячності, що змінюють емоційний стан і культуру сервісу● За кожною роллю — особистість: як людяність робить ритейл ближчим до людей● Подорож виставки містами України: поширення ідеї взаємоповаги та підтримки● Досвід VARUS: як прості слова перетворюються на потужний соціальний сигнал
15.50 – 16.20
Еко-стандарти та відповідальний сервіс у рітейлі: як не втратити репутацію у 2025
Вадим Пастушенко, Директор з продажів INWHITE
Наталія Поплавська, Маркетолог INWHITE
● Використання ЕКО-технології = репутація бренду● Як ритейлу комунікувати про це споживачу● Сучасні ЕКО-практики необхідні для ритейлу● Як проходить перевірка для сертифікації
HALL 2DIGITAL TRANSFORMATION & AI
Секція «Діджиталізація як стратегія стійкості в умовах війни: практики провідних ритейлерів»
Фокус:● Як війна прискорила цифрову трансформацію бізнесу● Як діджиталізація впливає на клієнтський досвід: швидкість, персоналізація, зручність● Уроки від лідерів ринку: на що варто робити ставку у 2025–2026 роках● Інвестиції у хмарні сервіси, ERP та CRM як основа безпеки та ефективності● Автоматизація та self-service рішення: каси самообслуговування, швидка оплата, безкасові магазини● Впровадження ЕДО
12.00 – 12.30
Від гри до результату: як VARUS інтегрував гейміфікацію у мобільний додаток
Дмитро Воєвода, Head of Digital VARUS
● Перший український ритейлер, що переніс Play2Earn у щоденні покупки — кейс гри «Тапай сюди» у застосунку VARUS
● Гейміфікація як драйвер бізнесу: +100 тис. завантажень, утричі довший час користування, +40% товарообігу по цифровій картці
● Як ігрова механіка змінює клієнтський досвід та стає інструментом цифрової трансформації ритейлу
12.40 – 13.10
Як українському ecommerce використовувати ШІ для збільшення продажів
Віталій Кондратюк, Head of Retention Strategy Department eSputnik
● Як автоматизувати A/B-тестування та оптимізувати результати без ускладнення сценаріїв з блоком "Одне з багатьох"● Як предиктивна сегментація фокусує зусилля на клієнтах з високою ймовірністю покупки● Як впровадити ШІ-рекомендації на сайті, в застосунку та розсилках для підвищення конверсій
13.20 – 13.50
Як AI змінює digital-маркетинг: міфи і факти AEO, GEO та інших підходів
Максим Федорук, Head of SEO Фокстрот
● AI змінює SEO в AEO/GEO: вплив генеративного AI на ранжування пошуку● Фокстрот Mythbusters, або розвінчуємо міфи про AI-просування● Оцінка динаміки трафіку з AI на прикладі Фокстрот після впровадження AI-інструментів● Перспективи застосування AI для SEO: можливості генерації контенту, аналітики та автоматизації SEO-процесів
14.00 – 14.30
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone
Секція «ШІ у ритейлі: як штучний інтелект робить покупки комфортнішими»
Фокус:● Автоматизація обслуговування: розпізнавання товарів, каси самообслуговування, зниження черг● Персоналізація клієнтського досвіду завдяки AI та big data● Прогнозування попиту та оптимізація управління запасами● Розумні електронні цінники та динамічне ціноутворення● Діагностика, рекомендації, створення індивідуальних профілів клієнтів● AI-асистенти та чат-боти у підтримці клієнтів● Етичні виклики використання AI: прозорість, довіра, безпека даних
14.30 – 15.00
AI у новій реальності: етика, упередженість і безпека в епоху фейків
Олексій Петров, HRD АГРОМАТ
Ірина Гнутова, Співзасновниця Школа АІ та AI consult
● Нова реальність AI: алгоритми вже змінюють бізнес, суспільство й особисті рішення● Упередженість моделей: чому ШІ відтворює людські стереотипи● Ризики дискримінації: вплив AI на відбір, кредити, рекомендації, суди● Безпека даних: баланс між використанням і приватністю● Фейки й маніпуляції: deepfake та інформаційні вкиди● Етика AI: чи встигне суспільство створити правила?● Відповідальність бізнесу й держави: довіра через етичні кодекси й прозорі політики
15.10 – 15.40
Практичні кейси цифрової трансформації ритейлу через AI, відеоаналітику та автоматизацію
Олег Машков, CEO & Founder VERNA
● AI-аналіз розмов між продавцем і покупцем. Voxvizor — новий рівень контролю сервісу та оптимізації продажних скриптів● Voice Assist — єдина голосова платформа внутрішнього зв’язку для магазинів та складів● Shelfvizor — розумна система моніторингу полиць. Як знизити ризик out of stock і підвищити оборот● Оптимізація логістики з Smart Ramp для швидкого та зручного завантаження товарів● Відеоаналітика, що перетворює потоки покупців на зрозумілі бізнес-інсайти● Практичні кейси впровадження технологій у національних торгових мережах
15.50 – 16.20
Люди + AI: сервіс без компромісів – від клієнта до аналітики
Олександр Войналович, Директор департаменту R&D Аврора
● Асистент для клієнта – рекомендації для клієнта в реальному часі● Асистент для співробітника – зняття рутини, підказки, підтримка● Підрахунок і конверсія трафіку як AI бачить і рахує потік людей, допомагаючи бізнесу діяти швидше
HALL 3RETAIL EVOLUTION: GLOBAL & LOCAL
Секція «Формула ефективного магазину: навчання, комунікації, цінності»
Фокус:
● Комунікація з командою - як зробити працівників амбасадорами бренду компанії
● Баланс емпатії й результату: як поєднувати турботу про людину та досягнення бізнес-цілей
● Психологічна стійкість команди: як підтримувати співробітників, запобігати вигоранню та зберігати мотивацію
● Система навчання та адаптації співробітників торгових команд магазинів
12.00 – 12.30
Мотивація Перевершників: як підтримати команду навіть у стресі
Віталій Топчій, Керівник відділу тренінгів СІЛЬПО
Інна Фін, Керівниця відділу розробки програм навчання СІЛЬПО
● Як максимально запобігти вигоранню: вчасно помічати стрес і давати інструменти відновлення● Як підтримати Перевершників: через електронні курси про психологічну допомогу, емпатію та баланс● Як дати практику, а не тільки теорію: проводити тренінги й бізнес-ігри з реальними кейсами● Як зберегти й розпалити командний дух: організовувати мотиваційні заходи та активності● Як перетворити стрес на драйв: навчити колег відновлювати сили і підтримувати одне одного
12.40 – 13.10
Адаптивність навчання під реалії 2025
Ігор Будзик, HRBP Алло
Олена Андрєєва, Керівниця відділу навчання та оцінки Алло
● Виклики 2025 року, їх вплив на національні компанії та термінові зміни у системі навчання● Ти обираєш кандидата чи кандидат тебе? Як налаштувати адаптацію під цінності нового покоління● Як з програми навчання у 90 сторінок зробити зручний продукт в смартфоні та зацікавити сучасного кандидата. Динамічна адаптація HR процесів● Інноваційний marketplace сьогодні, як через навчання продати до смартфону електромобіль
13.20 – 13.50
Навчання під час трансформації
Тетяна Кашубович, Talent Development Lead METRO Україна
● Як залучити 2500 людей у зміни влучним планом комунікації та навчання● Як допомогти командам відмовитися від старих "звичних" підходів та опанувати нові ролі● Як розвивати нові компетенції, тим часом адаптуючи сильні навички під нові вимоги● Як такий підхід допомагає швидко сформувати спільне розуміння нової операційної моделі та прискорює адаптацію співробітників до нових ролей
14.00 – 14.30
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone
Секція «Нові формати магазинів: еволюція ритейлу»
Фокус:● Інноваційні формати магазинів як драйвер залучення клієнтів● Інвестиції у редизайн і модернізацію торгових точок● Гібридні простори: поєднання торгівлі, сервісів, розваг та відпочинку● Інтерактивні beauty- та lifestyle-зони у ритейлі● Формати майбутнього: від тематичних концептів до smart-магазинів
14.30 – 15.00
Грають всі: новий формат магазину іграшок без вікових обмежень
Сергій Прокопик, СОО БУДИНОК ІГРАШОК
● Еволюція формату: від традиційного дитячого магазину до простору гри для різних поколінь● Чому дорослі все частіше купують іграшки для себе та що ритейл може запропонувати● Як простір, де цікаво і дорослим, і дітям, змінює досвід покупця та формує довгострокову лояльність
15.10 – 15.40
Як з магазину для риболовлі створити Fashion проект з культовими брендами одягу
Сергій Татарчук, Співзасновник магазину OSTRIV
Ілля Мірошник, Співзасновник магазину OSTRIV
● Як продавати дорогий одяг на околиці● Як створити проект який об'єднує одяг Королеви Єлізавети, Елвіса Преслі і Джона Кеннеді● Як в одному просторі об'єднати одяг, іграшки, їжу, живі концерти та виставки мистецтва● Як масштабувати такі проекти
15.50 – 16.20
Майбутнє та конкурентоспроможність українського ритейлу
Микола Чумак, Співзасновник та CEO IDNT
Новий споживач, нові сервісні моделі, нові виклики
● Еволюція українських ритейл-концептів за останні три роки. Що нового?● Сценарії успіху флагманських концептів, які задають тренди всій індустрії● Розуміння нового клієнта та нових сценаріїв● Світові best practices, зростаючі тренди та українські реалії"
16.30 – 18.00
HALL 1Дискусійна панель «Відповідальний ритейл: люди та цінності» керівників роздрібних мереж та HR-директорів
МодераторкаКатерина Цибур, HRD NOVUS
Ольга Правда, HСD АВРОРА
Любов Українець, HRD Сільпо та Fozzy Group Логістика
Вікторія Закарчевна, HRD ТЕРИТОРІЯ МІНІМАЛЬНИХ ЦІН
Євгенія Кузьминська, HRD ОККО
Юлія Кузьменко, HRD АНЦ
Іван Чивкін, Виконавчий директор АНТОШКА
Олександр Сільченко, Операційний директор ЮВЕЛІРНИЙ ДІМ SOVA
Фокус:● Кадрові виклики воєнного часу: як ритейл працює з персоналом у кризових умовах● Психологічна стійкість та фізична безпека співробітників: практичні підходи й перевірений досвід● Збереження підтримки рівня лояльності до компанії через диверсифікацію методів впливу на різні категорії персоналу● Як адаптувати HR-ініціативи під різні ролі в компанії (офіс, магазини), не втрачаючи цілісності корпоративної культури?● Які інструменти впливу на залученість сьогодні працюють найефективніше і як оцінювати їхню результативність у різних групах співробітників?● Лідерство через цінності: формування культури турботи та довіри● Інклюзія в ритейлі: створення торговельних просторів, зручних і доступних для всіх категорій клієнтів
18.00 – 19.30
Вино, музика, нетворкінг в Expo Zone
09.00 – 09.55
Реєстрація учасників, кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone
HALL 1 CUSTOMER EXPERIENCE & SALES POWER
10.00 – 10.30
Фокус-темаЯк українським компаніям масштабувати бізнес у Європі: готові рішення та стратегія росту
Костянтин Доронін, СЕО ISEI
● Європейський покупець інший, ніж ви очікуєте. Які особливості споживчої поведінки стають сюрпризом для українських брендів і як швидко адаптуватися без втрати своєї унікальності● Швидкий старт без втрати ДНК бренду. Які готові моделі запуску ми застосовуємо, щоб компанії могли відкрити перший магазин чи канал продажів у Європі вдвічі швидше● Три головні бар’єри для українських бізнесів у ЄС. Як їх подолати і перетворити на конкурентну перевагу● Команда та швидкість як драйвер зростання. Чому не достатньо просто мати продукт — потрібно вибудувати команду та процеси, які витримають масштаби ЄС● Можливості для експансії. У яких сегментах європейський ринок зараз найбільш відкритий для українських бізнесів і як використати цей шанс правильно
Секція «Customer Experience Management: Досвід як конкурентна перевага»
Фокус:● Клієнтоцентричні стратегії у ритейлі● Customer Experience у Європі та в Україні: чому різні очікування клієнтів потребують різних стратегій● Майбутнє рітейлу: як змінюється клієнтський досвід та сила продажів у новій економіці● Від бренду до Lovemark: створення емоційного зв’язку з клієнтом● Персоналізація клієнтського досвіду
10.30 – 11.00
Conversational Commerce: як ШІ змінює клієнтський досвід в retail?
Марія Цвид, Product Owner & Data Strategist Colobridge
● Що таке розмовна комерція (conversational commerce) і як змінюється спосіб взаємодії людей з онлайн-магазинами● Як AI-агент супроводжує клієнта всім шляхом покупки — від першого контакту до повторної взаємодії● Чим розумний AI-агент відрізняється від звичайного чат-бота● Як персоналізований діалог допомагає швидко знайти потрібні товари й надати якісний клієнтський досвід
11.00 – 11.30
Customer Experience у Європі та в Україні: чому різні очікування клієнтів потребують різних стратегій
Олена Цисар, Міжнародна експертка зі стратегічного розвитку CX, партнерка 4Service Group
● Однакові чи різні? Америка, Британія, Європа і Україна● Сервіс і досвід. Що це і як на них впливати● Чи можливий експорт СХ і за яких умов?● Моделі зрілості СХ (CX Maturity Model)● 5 кроків зрілості і успіху СХ в українському бізнесі
11.30 – 12.00
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone
12.00 – 12.30
NPS до стелі, а клієнти не приходять – що робити?
Олег Косс, Засновник агенції клієнтського досвіду Lanka.CX
● Від чого насправді залежить NPS в магазині і чому він не завжди відображає лояльність?● Клієнти – різні, і не всі схожі на вас● Як розкласти поведінку клієнтів на молекули?● Як скласти диференційований сервіс та вивести взаємодію з клієнтами на новий рівень?
12.30 – 13.00
Метрики оцінки досвіду клієнтів: іграшка для маркетологів чи бізнес‑показник?
Лідія Копитько, Керівниця напрямку дослідження та оцінки досвіду клієнтів EVA
● Навіть з ідеальними NPS чи CSAT клієнт може мовчки страждати — де справжній досвід?● Як короткі ad hoc-дослідження стають основою стратегії та змінюють сервіс● Дослідження на випередження — як ми будуємо запит разом із командою
13.00 – 13.30
Від зворотного зв’язку до дії: як побудувати бізнес-систему управління клієнтським досвідом
Микола Уманець, Head of Customer Experience Uklon
Як інсайти клієнтів трансформуються у стратегічні рішення, що впливають на продукт, культуру та зростання бізнесу
● Від даних до дії: чому клієнт стає драйвером рішень, а не лише джерелом статистики● Вихід за межі NPS: які метрики справді показують цінність досвіду клієнта● Як інтегрувати клієнтські інсайти у роботу кожного підрозділу компанії● Побудова процесу, у якому кожен зворотний зв’язок стає кроком до створення кращого користувацького досвіду
13.30 – 14.00
KPI в CX: як вимірювати те, що справді покращує сервіс і підтримує команду
Наталя Тоцька, Експертка з управління клієнтським досвідом Агенція TOTSKA CustomerVista Advising
● Наскільки стандартні CX-метрики дозволяють ефективно керувати сервісом● Яких даних бракує компаніям, щоб перетворити KPI на інструменти покращення клієнтського досвіду● Як визначити дієві KPI для управління якістю CX● Реальні приклади ілюзії контролю та зміни парадигми CX мислення
14.00 – 14.30
Кава з Lavazza та нетворкінг в Expo Zone
Секція «Продажі у стресових умовах: як зберегти команду, підтримати клієнта та збільшити результати»
Фокус:● Комунікація зі стресовим клієнтом: як знаходити правильний підхід та уникати конфліктних ситуацій● Техніки зниження напруги: інструменти для побудови довіри та ефективної взаємодії● Інструменти збільшення середнього чеку: реальні кейси останніх років
14.30 – 15.00
Сучасні потреби українського онлайн-покупця: результати дослідження 2025
Ігор Воловий, CEO і co-founder Elit-Web
● Що зараз керує споживачем при виборі онлайн-магазину, власне дослідження Elit-Web● Яким критеріям має відповідати інтернет-магазин зараз, щоб зайняти передову позицію у своїй ніші● Приклади та практичні поради від спеціалістів Elit-Web
15.00 – 15.30
Від транзакції до стосунків: як e-com будує довіру
Ольга Румянцева, СМО MAUDAU
● Класичний ecom (покупки) VS ecom стосунків (відносини з гостем)● Інструменти побудови стосунків з гостем (гейміфікація, персоналізація, програма лояльності)● Як вимірювати стосунки і довіру (NPS, CSI, retention метрики)
15.30 – 16.00
Нова реальність ринку дитячих товарів: нестандартні способи залучення команд магазинів та покращення бізнес-процесів. Досвід мережі "Антошка"
Ганна Бебешко, Директорка з операцій та розвитку АНТОШКА
● Гейміфікація як спосіб зростання КРІ магазинів● «Приборкувач ручних знижок» та інші інструменти оптимізації бізнес-процесів● Фокус на швидкість для покращення досвіду клієнта в магазині"
16.00 – 16.30
Дорога трансформації: від дофаміну до цінності
Маріанна Самсонова, Співвласниця O!SOME та бренду доглядової косметики для підлітків TEENS ONLY
● Як зміна фокусу з «дешево і швидко» на «якісно і дорого» повертає компанію до зростання● Чому клієнти готові платити більше, ніж ми думаємо● Тестування гіпотез як рятівник бізнес моделі● 2026 рік свідомого споживання: як тренд «менше, але якісніше» змінює ритейл
16.30 – 17.00
Синергія емоцій і технологій в CX. Кейс COMFY
Олександра Пархоменко, Lead of business education COMFY
Альбіна Войтович, Deputy HRD COMFY
● Еволюція Customer Experience● Цифровізація як невідʼємна складова розвитку CX● Чому Human Touch — це суперсила бренду?● Як Employee Experience формує Customer Experience?
17.00 – 17.30
Ефективність бізнесу в умовах невизначеності: як залишатися емпатійним брендом і не втратити продажі
Анна Швед, Маркетинг-директорка MasterZoo
● Вчасні та адаптивні комунікації, які залучають улюбленців та їхніх петбатьків● Тренди покупок у зооритейлі, як неочікуваний асортимент дозволяє збільшити частку лояльних клієнтів● Івенти: доцільність формату й створення особливого досвіду, що збільшує LTV
17.30 – 19.00
Вино, нетворкінг в Expo Zone