Click to order
Програма
Retail Expo 2023
09:00 – 10:00
Реєстрація учасників Retаil Expo 2023, кава та нетворкінг в Expo Zone
10.00 - 12.00
HАLL 1: CEO Talk "Управлінські рішення та трансформації в бізнес-процесах, які допомагають роздрібним компаніям бути прибутковими навіть під час війни"
Серед питань для обговорення:

  • Роль і ключові виклики CEO ритейл-компаній під час війни
  • З якими результатами ритейлери закінчують 2023 рік?
  • Які стратегічні перетворення впровадили лідери галузі для забезпечення стійкості та прибутковості в умовах війни?
  • Як зберегти лояльність клієнтів та збільшити їх відданість бренду в умовах непевності та стресу, пов'язаних із війною?
  • Як адаптували маркетингову та комунікаційну стратегію роздрібних мереж, щоб відповідати змінам та потребам клієнтів в умовах війни?
  • Які метрики та показники успішності визначили гравці ринку на час війни? Як вони змінилися порівняно з довоєнними часами?
  • Управління персоналом під час війни: ключові виклики та стратегії для їх подолання
Модератор
МИКОЛА ЧУМАК, СЕО IDNT
ОЛЕКСІЙ ЗОЗУЛЯ, СЕО ФОКСТРОТ
ЯРЕМА ІВАХІВ, CEO LPP
ТЕТЯНА КАРЛОВА, СЕО INVOGUE FASHION GROUP
ЛЕОНІД ПОГРЕБНЯК, СЕО ГК UNION GROUP
ЮЛІЯ ЩАСЛИВА, Генеральний директор RESPUBLIKA PARK
АННА ЧУБОТІНА, СЕО ARRICANO REAL ESTATE
АНДРІЙ БРИНЗИЛО, Директор ARGO CAPITAL PROPERTY UKRAINE/ ТРЦ RIVIERA SHOPPING CITY
ІРИНА КРУППА, Генеральний директор БФК GULLIVER

ДМИТРО ЛАШИН, Директор ТРЦ LAVINA MALL, Операційний директор ТРЦ BLOCKBUSTER MALL

ТЕТЯНА ВОВК, Співзасновниця VOVK

СЕРГІЙ ПАРАСКА, Співзасновник, СЕО STIMMA
12.00 – 12.15
Виступ представників Фонду Наступу
Благодійний аукціон
12.15 – 12.45
Кава, снеки та нетворкінг в Expo Zone
Натисніть, щоб вибрати залу та переглянути програму
Retail Management, Sales & Marketing Strategy
Hall 1
12.45 – 18.00
Кращі кейси 2023 року з маркетингу та підвищення продажів в роздрібному бізнесі
Модераторка зали
МАРІЯ НАЗАРЕНКО, Маркетинг та e-commerce директор COMFY
12.45 – 13.05
ТРЦ Епіцентр у новому форматі як безпечна модель співпраці орендаря та власника ТРЦ. Win-win – це ефективний спосіб партнерства між орендарем та власником
КАТЕРИНА ВЕСНА, Керівник департаменту розвитку торгово-розважальних центрів ЕПІЦЕНТР К
  • Еволюція торгових просторів Епіцентр
  • Вихід брендів групи компаній «Епіцентр К» за межі власних торгових центрів
  • Народження та зміст ідеї ТРЦ Епіцентр у новому форматі
  • Плани департаменту розвитку ТРЦ на 2024 рік
  • Стратегія win-win в орендних відносинах
  • Поточні перемовини: від ринкового контексту до фактичних домовленостей
13.05 – 13.25
Digital як рішення актуальних проблем для українського рітейлу
ДМИТРО БІЛЕЦЬКИЙ, Chief Commercial Officer, co-founder ЛАНЕТ CLICK
  • З якими викликами сьогодні стикається рітейл
  • Ефективне SEO: як досягти росту органічного трафіку та збільшити кількість конверсій?
  • Чи можна отримати хороші результати у високо конкурентному середовищі
13.30 – 14.10
Нове позиціонування NOVUS. Чому зараз?
МАКСИМ БЄЛОВ, СМО NOVUS
  • Маркетинг під час війни
  • Чого чекає споживач у 2023-24
  • Позиціонування через комунікацію: кейс NOVUS
14.15 – 15.00
Обідня перерва, кава, снеки та нетворкінг в Expo Zone
15.00 – 15.40
Як зміна асортиментної матриці впливає на портрет цільової аудиторії в ритейлі? Реальні кейси на прикладі мережі LIbrarium
ОКСАНА САКВА, Керівник комерційного департаменту LIBRARIUM
  • Як зміна асортиментної матриці вплинула на цільову аудиторію
  • Які результати в трафіку, середньому чекові і частоті покупки
  • Чи варто заводити нові категорії товарів, цільова аудиторія яких не співпадає з вашим ядром цільової
15.45 – 16.25
Інструменти зростання середнього чеку в умовах економічної нестабільності
КСЕНІЯ СЕРГЕЄВА, Операційний директор ISEI
  • Чому середний чек важливий та які показники впливають на нього
  • Як зростання глибини чеку корелюється з зростанням середнього чеку
  • Підвищення середнього чеку через асортимент та промо
  • Підвищення середнього чеку через роботу консультантів
  • Прикаса як інструмент зростання середнього чеку
  • Робота з прикасою через промо та категорійний менеджмент – проект «Рийся -копайся»
16.30 – 17.10
Казка для дорослих: як ліцензійний проєкт «Мавка. Лісова пісня» змінив сезонність продажів
ГАННА КОВАЛЬ, Директор з продажів та маркетингу SOVA Jewelery House
  • Перший досвід співпраці ювелірного бренду та анімаційного фільму в Україні
  • Стратегічні виклики проєкту та складові успіху
17.15 – 17.55
Акціі лояльності мережі Аврора у воєнний період: що спрацювало, а що ні
РОМАН СІВКОВСЬКИЙ, СМО АВРОРА
  • Різниця в механіках та як робити взагалі ці акції
  • Цінність від активностей і навіщо вони взагалі
  • Ключові фактори успіху в активностях та фактори провалів (що робити не треба)
18.00 – 18.10
Благодійний аукціон на підтримку проєктів Veteran Hub
18.10 – 19.00
Шампанське/вино, кава, снеки та нетворкінг в Expo Zone. Виступ кавер-бенду
Modern store management
Hall 2
12.45 – 18.00
Кейси з підвищення якості роботи та мотивації торгових команд магазинів, покращення результатів продажів та обслуговування в умовах війни
Модераторка зали
МАРИНА КАЛЮЖНА, HRD SUZIRIA GROUP
12.45 – 13.25
Дай 5! – діджитальна програма визнання і вдячності в METRO Україна
АННА ТОЛМАЧОВА, Директорка з персоналу METRO Україна
  • Як працює діджитальна програма вдячності «Дай 5!»
  • Принципи мотивації, покладені і основу програми
  • Вплив програми на робоче середовище та залученість команди
  • Результати програми за півтора роки існування
13.30 – 14.10
Зростати в умовах війни: роль адаптації, навчання та розвитку персоналу в досягненні результатів продажів
ІННА РИБАК, Бізнес-тренер менеджер з навчання ЛЮКСОПТИКА
  • Поговоримо про виклики на ринку праці в умовах війни.
  • Розглянемо підхід до створення системи адаптації та її наповнення, відповідно до вимог сучасного ринку.
  • Поділимось кейсом побудови навчальних маршрутів персоналу роздрібної мережі:
- як зробити навчання «складного продукту» легким?
- як доставляти навчальний контент швидко та ефективно до кожного користувача?
- як фокусувати співробітників на ключових показниках продажів?
14.15 – 15.00
Обідня перерва, кава, снеки та нетворкінг в Expo Zone
15.00 – 15.40
Сільпо: Як швидко навчати і якість не втрачати
ВІТАЛІЙ ТОПЧІЙ, Керівник відділу тренінгів СІЛЬПО
ІННА ФІН, Керівник відділу розробки програм навчання СІЛЬПО
  • 26 000+ співробітників, 100+ посад, 100+ навчальних програм, 160+ курсів: як зібрати цей пазл в ефективну систему навчання
  • Як проводити офлайн-тренінги для 26000 співробітників без польових тренерів і додаткового бюджету
  • Коли навчання потрібне "на вчора": як розробити крутий навчальний продукт в блискавичний термін
15.45 – 16.25
Формула успіху COMFY: Щасливий працівник = Щасливий клієнт
АЛЬБІНА ГАРІБОВА, Head of Learning and Development COMFY
ЮЛІЯ ШВЕЦЬ, Head of recruitment and adaptation COMFY
  • Діджитальний досвід працівника COMFY з першого дотику
  • Ребрендинг Корпоративного Університету у відповідь на нові тренди у споживанні інформації
  • МИЗАТЕБЕ: обслуговування в нових реаліях. Клієнт очима COMFY. Кейси, які реалізували вже під час війни
  • Гейміфікація: на перетині віртуального і реального
16.30 – 17.10
Драйвери навчання: як в EVA ініціативу одного перетворили на систему розвитку 12 000 людей
ІРИНА НАУМЕНКО, Керівник центру розвитку та навчання EVA
АЛІНА ГАРМОНІСТОВА, Куратор проєктів з розвитку персоналу EVA
  • Шлях від мрії до проєкту
  • Як вивчити асортимент та почати продавати
  • Багаторівневий підхід до планування - фундамент успішного навчання
  • Формати, які змінюють сприйняття та підвищують ефективність навчання торгових команд
  • Результати та відгуки
17.15 – 17.55
Впровадження проекту Оцінки та розвитку персоналу в умовах війни. Досвід JYSK
КАТЕРИНА БАБЕНКО, HRD JYSK
ОЛЕКСАНДР ГЕЛЕВЕРА Регіональний менеджер JYSK
  • Глобальна ідея: як ми до цього прийшли
  • Реалізація проекту в JYSK Ukraine
  • Практичні результати та основні виклики, з якими стикнулись
18.00 – 18.10
Благодійний аукціон на підтримку проєктів Veteran Hub
18.10 – 19.00
Шампанське/вино, кава, снеки та нетворкінг в Expo Zone. Виступ кавер-бенду
Smart Retail
Hall 3
12.45 – 18.00
Кейси та презентація кращих технологій та інновацій для ритейлу в 2023 році
Модератор зали
ДМИТРО ВОЄВОДА, Head of Digital VARUS
12.45 – 13.25
Темна сторона DARKSTORE VARUS
ЕМІЛІЯ МИХАЛЬСЬКА, Операційна директорка e-commerce VARUS
  • DARKSTORE VARUS (ключові факти, модель, вигляд)
  • Життєвий цикл замовлення на DARKSTORE
  • Переосмислення логістики останньої милі
  • Ключ до ефективності та прибутковості ритейлу
13.30 – 14.10
Енергозберігаючі рішення для ритейлу
КОСТЯНТИН ЛЮБИМИЙ, Співвласник POLYMETRICA
  • Проблеми та шляхи використання енергоменеджменту в торгівельних мережах
  • ТОВ Поліметрика як виробник та інтегратор власних систем з енергоефективності
  • Досвід впровадження комплексних систем моніторингу, обліку та керування обладнанням для ритейлу
14.15 – 15.00
Обідня перерва, кава, снеки та нетворкінг в Expo Zone
15.00 – 15.40
Класичний win-win: як сервіси Дії для ритейлу пришвидшують обслуговування й економлять бюджети компаніям
ОЛЕКСІЙ ВОВК, Головний менеджер команди впровадження Дії МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
  • Як працюють сервіси Дії для ритейлу: шеринг документів, Дія.Підпис і валідація
  • В яких бізнес-процесах ритейлу знадобляться сервіси Дії
  • Як впровадження Дії пришвидшує обслуговування та економить бюджети
  • Як відбувається інтеграція Дії: кроки для потенційних партнерів
  • Хто з ритейлу вже інтегрував Дію і як: кейси
15.45 – 16.25
Як змінився покупець. Як змінюється рітейл. Пошук нових стратегій та форматів
МИКОЛА ЧУМАК, СЕО IDNT
  • Зміни у вподобаннях та поведінці покупців змушують ритейлерів змінювати стратегії та формати магазинів
  • Що дійсно важливо для споживачів, і за що вони будуть готові платити
  • Як виглядатиме майбутнє ритейлу в нашій країні
16.30 – 17.10
Досвід впровадження проривних інновацій в ГК "Фокстрот" у воєнний період
ЄВГЕН КНИШ, Директор департаменту управління проєктів ГК ФОКСТРОТ
  • Забезпечення відмовостійкості роботи бізнесу: реалізація можливості проводити оплати на віддаленому робочому місті через термінал
  • Постійна робота з вразливостями за scrum метологією
  • Впровадження проривних інновацій для бізнесу: проєкт "Безбар'єрний Фокстрот" - онлайн та оффлайн обслуговування клієнтів з вадами слуху та мови
  • Доставка товару сумісно з сервісом Uklon
17.15 – 17.55
Коли майбутнє вже тут: Штучний інтелект в рітейлі
ІРИНА ГНУТОВА, HRD АГРОМАТ
ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВ, Заступник HRD АГРОМАТ
  • Міфи і реальність: Що AI може, а що не може
  • Штучний інтелект не просто buzzword: Переваги від впровадження AI в компанії
  • Інструменти та платформи, без яких наша команда вже не може жити
  • Топ-5 викликів при впровадженні AI і як ми їх подолали
  • Що далі? Перспективи розвитку AI в нашій компанії і в рітейлі взагалі
18.00 – 18.10
Благодійний аукціон на підтримку проєктів Veteran Hub
18.10 – 19.00
Шампанське/вино, кава, снеки та нетворкінг в Expo Zone. Виступ кавер-бенду